O NAMA
UZ Ivan Štark osnovana je 1980. godine. Svoj program rada temelji na djelatnostima kroz različite sekcije (lutkari, keramičari, eko, multimedija, čuvari baštine, rukotvorine) i područje rada odgojno obrazovnih sadržaja izobrazbe u obavljanju poslova izradom rukotvorina u koje su uključeni učenici odgojno obrazovnih skupina od 16-21 godine, zajedno sa suradnicima, podupirućim članovima poludnevnog boravka i podrškom naših domara.
Osim kreativnog izražavanja aktivnosti zadruge jesu osposobljavanje novih zadrugara, rad na poboljšanju kvalitete života učenika, razvijanje radnih navika te upoznavanje vrijednosti vlastitog i tuđeg rada, proširivanje i obogaćivanje djelatnosti Učeničke zadruge novim programskim sadržajima, izradom didaktičkih sredstava koji će se upotrebljavati u nastavnom procesu, razvijanje ekološke svijesti s ciljem primjene usvojenih znanja i vrijednosti u svakodnevnom životu, predstavljanje postignuća učenika zadruge u javnosti, na prigodnim prodajnim izložbeno prodajnim štandovima gdje su učenici aktivno uključeni kao proizvođači, prodavači i prezentatori rada Učeničke zadruge “Ivan Štark”, sudjelovanje na županijskim i državnim smotrama učeničkih zadruga, stručno usavršavanje učitelja, voditelja sekcija i suradnika Učeničke zadruge i mladih zadrugara, razvijanje suradnje s lokalnom zajednicom, kreativne radionice s roditeljima u ustanovi, suradnja s drugim školama i ustanovama, suradnja s muzejom, muzejom likovnih umjetnosti, rad na projektima.
Potrebna znanja, vještine i umijeća, najvećim dijelom učenici stječu putem nastavnog procesa, izobrazbe u obavljanju poslova, radno proizvodnih aktivnosti, izložbama, te sudjelovanjem učenika na smotrama učeničkih zadruga.
Rad učeničke zadruge nastojimo obogatiti novim sadržajima uvođenjem novina, od uporabe novih materijala, alata te tehnika i metoda rada.
Nastupi na izložbama, sajmovima i smotrama učeničkih zadruga te kontinuirano praćenje razvoja radnih navika, stjecanje znanja i svijesti o potrebi i načinima očuvanja prirode, aktivnosti su kroz koje se prati poduzetništvo i inovativnost svakog učenika, posebno kroz njihovo neposredno sudjelovanje u organizaciji prodajnih izložbi, planiranja izložbenog prostora, rasporeda proizvoda, dekoracija i promotivnog materijala kroz timski rad, interakciju s kupcima, razvijanje poduzetničkih vještina te praktičnu primjenu znanja.




